עברתי לקורקינט חשמלי!

יש פתרון ממונע: עברתי לקורקינט חשמלי!

חברים, אני חייב לשתף אתכם בהחלטה הכי נכונה שעשיתי מזה הרבה זמן, עברתי לקורקינט חשמלי, כן קורקינט ממונע. פשוט ככה. קורקינט חשמלי? אני יכול לראות אתכם מעקמים עכשיו מבט אל המסך ושואלים האם הדבר הזה, שנראה כמעט כמוח צעצוע ואין כוח של טוסטוס ובטח לא סקס אפיל של אופנוע כבד או סתם רכב יד שנייה שאפשר להסיע בו אנשים אחרים לשמוע רדיו תוך כדי, לסמס בנסיעה ולברוח מקרני השמש המאיימות של הקיץ, אז מה עשה לי כל כך טוב בקורקינט חשמלי? לא תאמינו. הכל.

ביי לפקקים. זהו, אני סיימתי את חלקי בתור כבשה בעדר הפקקים.
כן, הטורים המזדחלים של מכוניות וכליי רכב עייפים המכילים אנשים אשר בוחרים לשרוף את מיטב שעותיהם מידי יום בבהייה ברכב שעומד לפניהם, זה כבר מאחורי.

קורקינט חשמליפקקים הם אחד מגדולי מקרי הבזובז של האנונשות, לדעתי.
פשוט לא להאמין איך אנשים בוחרים להעביר את זמן הבוקר בו הם הכי ערניים ויכולים להיות הכי יצרניים ברביצה מנוונת ומרדימה בתוך קופסת הפח האהובה שנקראת האוטו שלהם.

אני כבר לא שם. כיום אני מוצא את עצמי עוקף בפסיעה קלה נחילי רכבים המשתרכים להם לאיתם ברחובות העיר ויודע שאת האוטובוס עליו הייתי רגלי לעלות אני עוקף בלי שום בעיה.

קורקינט חשמלי חוסך לי 20 דקות מידי בוקר. הייתי רגיל לצאת מהבית לעבודה בשמונה ורבע?
עכשיו אני יוצא בשמונה שלושים וחמש, הקפיצה לפיצוייה בדרך הופכת לנוחה ופשוטה אין בעיות חנייה, העיר כולה שלי ואני יוצא לדרך בכיף מידי בוקר על הקורקינט הממונע הכי מגניב בעיר..

גנבי האופניים? ביי. כן, שנים פרנסתי את גנבי האופניים הארורים. זוג אחר זוג, פעם אחר פעם.
השחורות האיכותיות, הכחולות המשומשות, אלו עם שני המנעולים אלו עם השלושה, מה לא עשיתי ובסוף, בוקר אחד אתה יוצא לדרך ומגלה שאין עם מה.

איזה גנב חסר מצפון מתיך עכשיו את האופניים שאהבת וקנית במיטב כספך וימכור את המתכת שלו ביוקר. איזה כאב לב.

אבל מהקורקינט החשמלי שלי אני לא נפרד, הוא עולה איתי הביתה, הוא בא איתי לעבודה, הוא גם יכול להיכנס איתי למקומות בילוי ולאן לא בעצם. הוא קל, הוא קטן וקומפקטי, הוא מעוצב בצורה מדליקה וכיף להסתובב איתו.

קורקינט ממנוע הוא כלי בטיחותי אמין וחסכוני. אני מזמין אתכם להצטרף אלי לדרך.